Η ιστοσελίδα chaka.gr αποτελεί ηλεκτρονικό κατάστημα για την πώληση χειροποίητων και παραγωγικών κοσμημάτων, τα οποία σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από την ίδια την επιχείρηση.
Οι παρόντες όροι αφορούν την πώληση στην Ελλάδα προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος chaka.gr της ατομικής επιχείρησης με την επωνυμία Κωνσταντίνα Ι. Χάκα. Τα στοιχεία της επιχείρησης είναι τα ακόλουθα: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Ι. ΧΑΚΑ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ, ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΧΩΡΑ ΝΑΞΟΥ, ΝΑΞΟΣ – 84300. τηλ.: 2285301810, 6945246606 e-mail: sales@chaka.gr.
H επιχείρηση δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών, των φωτογραφιών (απόδοση χρωμάτων, κλπ) και των τιμών προϊόντων, ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας, χωρίς παράλληλα να δεσμεύεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Η επιχείρηση, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα. Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ενημερώνοντας τους επισκέπτες με ανάρτηση των νέων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.
Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη πραγματοποιήσει.
Το διατιθέμενο είδος:
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί κανείς να τα βρει ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται μέσα στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και επιλέγοντας αργότερα το όνομα του συγκεκριμένου προϊόντος που τον/την ενδιαφέρει.
Παραγγελία:
Η πρόταση του πελάτη αποστέλλεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από την επιχείρηση. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη. Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από την επιχείρηση, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από το κατάστημα.
Μετά την αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από την επιχείρηση, τόσο ο πελάτης όσο και η επιχείρηση δεσμεύονται για την αγορά και πώληση αντίστοιχα του συγκεκριμένου προϊόντος στη συγκεκριμένη τιμή αγοράς. Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψη ότι: Οι αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α. Οι διάφορες προσφορές ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
Η επιχείρηση, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους. Σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προσχωρήσετε στην παραγγελία του, να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2285301810, ή με αποστολή e-mail στο: sales@chaka.gr.
Κάθε παραγγελία η οποία υποβάλλεται από τον πελάτη είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά αυτόματα δεσμεύει το σύνολο των προϊόντων που έχουν δηλωθεί με βάση την διαθεσιμότητα τους και για 24 ώρες από την στιγμή της υποβολής. Όταν ο χρόνος των 24 ωρών παρέλθει χωρίς να καταστεί δυνατή η επικοινωνία με τον πελάτη στα στοιχεία που έχει δηλώσει, το μηχανογραφικό σύστημα της επιχείρησης αυτόματα ακυρώνει την εκάστοτε παραγγελία αποδεσμεύοντας άμεσα τα τεμάχια αυτής κάνοντας τα διαθέσιμα εκ νέου προς πώληση.
Ακύρωση παραγγελίας:
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικώς ή μερικώς) θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μέσω e-mail στο: sales@chaka.gr.
Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, δίνεται μέχρι τη χρονική στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε ακύρωση μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι αδύνατη. Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, έλλειψη στοκ κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Υπαναχώρηση:
Στην περίπτωση που ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (δηλαδή όχι νομικό πρόσωπο, ακόμα και μη κερδοσκοπικό) που αγοράζει προϊόντα εξ αποστάσεως από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποκλειστικά για ιδιωτική του χρήση κι όχι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της φυσικής κατοχής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.
Μαζί με τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να προσκομίσετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, θα ήταν χρήσιμο να ελέγχετε την κατάσταση των διατιθέμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ). Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή το πρόσωπο που υποδείξατε ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς σε πιστωτικό υπόλοιπο.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και εφόσον στείλετε πίσω τα προϊόντα η επιχείρηση θα επιστρέψει τα χρήματα που εισέπραξε σε πιστωτικό υπόλοιπο (με την επιφύλαξη παρακράτησης μέρους ή του συνόλου του τιμήματος σύμφωνα με τους παρόντες όρους) σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση ή έχει μειωθεί η αξία τους) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση.
Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων σε πιστωτικό υπόλοιπο μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων σε πιστωτικό υπόλοιπο. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή του συνόλου του τιμήματος είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ταινίες και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Σε κάθε περίπτωση που το προϊόν δεν κρίνεται ότι έχει επιστραφεί σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρεία δύναται να παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος, ενημερώνοντας σχετικά τον καταναλωτή. Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε επιστροφή στον καταναλωτή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος του επιστραφέντος κατόπιν αναιτιολόγητης υπαναχώρησης προϊόντος, εφόσον υφίσταται απομείωση της αξίας του προϊόντος οφειλόμενη στη χρήση του προϊόντος από τον καταναλωτή με μη προσήκοντα τρόπο, ήτοι με τρόπο που εκφεύγει της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα.
Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής ευθύνεται για την απομείωση της αξίας του προϊόντος που οφείλεται στην μη προσήκουσα χρήση του. Η επιχείρηση ρητώς επιφυλάσσεται να ελέγξει το επιστραφέν προϊόν μετά την παραλαβή του και να παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος αναλόγως της απομειωμένης αξίας του με ευθύνη του καταναλωτή λόγω μη προσήκουσας χρήσης του.
Κατ’ εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση εξ αποστάσεως πωλήσεως δεν εφαρμόζεται, και ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιστρέψει αζημίως το αγορασθέν προϊόν, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
(α) Στις περιπτώσεις των προϊόντων έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τον καταναλωτή, με ειδικές προδιαγραφές ή απαιτήσεις του καταναλωτή ή εν γένει προϊόντα εξατομικευμένα για τον καταναλωτή (custom made προϊόντα).
(β) Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.
Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR)
Την 15/02/2016 ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) η Οδηγία 2013/11/ΕΚ η οποία προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Πρόκειται για έναν μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορών δια μέσου πιστοποιημένων φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών online, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Ευρωπαϊκός Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (http://ec.europa.eu/consumers/odr) αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει εντός ΕΕ δύναται να χρησιμοποιήσει τον εξής ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς.
Ο πιστοποιημένος για το σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι:
το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ. 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr και ο εκάστοτε καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί προκειμένου να καθοδηγείται καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης ενδεχόμενης καταγγελίας του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συμβαλλόμενα μέρη είναι σε θέση να αποχωρήσουν από τη διαδικασία σε οποιοδήποτε στάδιό της και να συνεχίσουν την όλη διαδικασία στα αρμόδια δικαστήρια. Οι καταναλωτές οφείλουν πριν προβούν σε αίτηση προς τον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών να επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή με σκοπό να επιλύσουν τη διαφορά απευθείας με τον ίδιο.